- Mina arvasin, et mina küll ühtegi pilti ei tee, ikkagi puhkus jne ...
Aga Allah arvas teisiti, vahetult enne väljasõitu hakkas silma
vana mäeskäimise must kast - nimega Ljubitel 166, mida ei olnud vähemasti üle kümne aasta kasutet. Tööl
oli ka üks film, mille aeg kippus otsa saama ja mida ma ei olnud kunagi
proovinud, küll aga sest palju kuulnud. Katiku avamise trossi ei leidnud, statiivi
ei viitsinud vedada, raske katiku ja trossi puudumise tõttu pole sest kasu kah.
Lootsin mäe peal paarist kindlast kivist aluse kokku seada, aga Ungari
mäed, teadagi. Polnt neil sääl kive ega midagist. Ainult paar põhurulli. Igastahes järgmine kord vaatan, et mõnda auguga
pangi kah teele ette ei satuks. Näeks vähemalt varjutustki korralikult!
- Nii ta varjutaski. 200-se tundlikusega filmi nähtud krooni suurus võrrelduna
tuntud objektidega.
- Kroon ja Veenus, umbes 5 sekundit. Käsi väriseb.
- See puhta tuksis, käsi värises veel rohkem ja põhupallist oli siin
vähe abi.
- Pingutab paremini, jälle kroon ja Veenus, lühema ajaga. Enam-vähem.
Kroonist on ka suurendus olemas, skaneeritud optilise 1200 dpiga.
- Valgus täisvarju ajal.
- Minu sõrmus tuli selline. On ka suuremalt.
Allpool joont on pildid, mis said tehtud selle ämmergaga pilve all ja paksus pilves Tatrate kollasel marsruudil. Sai filmi täis.
Fotokas - Ljubitel 166, film Agfachrome RSX 200 Professional, olevat muide
tõenäoliselt selle sajandi täpseim film, kõiklaadi
testid väitvat seda. Aga enamus inimesi suudab paraku eristada ainult
mõnituhat värvi, nende jaoks on sellised profifilmid paraku
liialt hallid ja võimalik, et isegi valevärvised, neile soovitaks
ikka Kodaki Goldi, Fuji Superiat või muud laiatarbefilmi - ere
värv ja suur kontrast on iga ilmaga alati garanteeritud.
See leht paistab kõige paremini, kui Netscape akna suurus on 1000x760 punkti, värve hästi palju ja monitori gamma 1.8.
|